Grant manažment

Informačný systém Grant manažment je portál na elektronické podávanie žiadostí o dotácie na podporu projektov v rámci činností zameraných na dosahovanie cieľov organizácii v pôsobnosti štátu na celoštátnej, regionálnej alebo miestnej úrovni s dôrazom na zabezpečenie jednotného spôsobu zverejňovania, evidencie, vyhodnocovania a spracovávania žiadostí o granty. Samotná aplikácia podporuje kompletnú elektronizáciu životného cyklu žiadosti od jej podania, cez kontroly, transparentné hodnotenie a vybavenie, až po čerpanie schválenej dotácie. Zároveň poskytuje ucelený prehľad a históriu celej komunikácie so žiadateľom na jednom mieste. Jeho hlavným cieľom je zjednodušiť vybavenie agendy žiadateľov s využitím elektronickej formy komunikácie medzi poskytovateľom dotácií a žiadateľmi o dotácie.

esmo-bratislava-grant-manazment-2
esmo-bratislava-grant-manazment-1

Grant manažment

  • Poskytuje komplexný prehľad všetkých žiadostí, vrátane informácii ako:
    • Aká žiadosť bola zaevidovaná
    • Kto žiadosť vytvoril a komu bola postúpená na riešenia
    • Termíny a časové odozvy práce s podaniami/ žiadosťami
    • Sledovanie histórie a zmien podania/ žiadosti
    • Vyhľadávanie na základe kľúčových parametrov
    • Kategorizácia/ filtrácia podaní/ žiadostí
  • Webová aplikácia prístupná z akéhokoľvek miesta a zariadenia
    • Responzívny dizajn
  • Centralizácia podaní a žiadostí na jednom spoločnom mieste
  • Elektronizácia – náhrada papierovej formy, zabezpečenie elektronizácie celého životného cyklu- prijímania, hodnotenia, spracovania žiadostí až po uzavretie dotačnej zmluvy
  • Notifikácie – zasielanie automatickej notifikácie pri vybratých zmenách podania/ žiadosti
  • Automatizovaná tvorba dokumentov
  • Využívanie šablón dokumentov, do ktorých sa dynamicky doťahujú vybraté informácie špecifické pre daný dokument
  • Prispieva k transparentnému vybavovaniu žiadostí o dotácie a audituje všetky zmeny stavov žiadosti v procese jej vybavenia

Základné časti systému

Systém pracuje s dvoma portálmi, front office a back office. Každý z portálov má svoje špecifické charakteristiky:

  • Front office – portálová časť pre žiadateľov o dotácie, ktorá poskytuje najmä funkcionalitu pre:
    • Vytvorenie novej žiadosti
    • Žiadateľ má možnosť vybrať si, na ktorú výzvu sa chce prihlásiť. Po vytvorení novej žiadosti sa žiadosť uloží medzi Moje žiadosti.
    • Moje žiadosti
    • Obsahuje všetky žiadosti, ktoré boli vytvorené žiadateľom. Žiadosť môže jednoducho editovať a po vyplnení formulára, priložení potrebných príloh ju elektronicky odošle. Neskôr má možnosť sledovať jej stav a dopĺňať ju na základe výzvy od poskytovateľa dotácie.
  • Back office- portálová časť pre interné spracovanie žiadosti o dotáciu, ktorá umožňuje:
    • prácu spracovateľov na strane poskytovateľa dotácie. Úlohy sú rozdelené do viacerých oblastí a medzi rôzne role. Vo všeobecnosti ich je možné rozdeliť na tieto časti:
    • Párovanie žiadostí podaných elektronicky cez portál Grant so žiadosťami doručenými oficiálnym kanálom (papierová pošta, doručená pošta prostredníctvom ÚPVS)
    • Umožňuje elektronickú komunikáciu k danej žiadosti medzi poskytovateľom dotácie a jej žiadateľom
    • Formálna kontrola správnosti údajov v žiadostiach
    • Hodnotenie žiadostí – pridávanie číselného a aj slovného hodnotenia danej žiadosti. Na základe získanej výšky skóre (z hodnotenia) rozhoduje rada poskytovateľa o pridelení, resp. nepridelení dotácie.
    • Rada poskytovateľa dotácii – rozhodnutie rady poskytovateľa o tom, komu pridelí dotácie.
    • Doloženie dokladov k dotačnej zmluve – poskytovateľ vyzýva úspešných žiadateľov na doloženie dokladov k vytvoreniu zmluvy
    • Kontrola dokladov k vytvoreniu zmluvy
    • Vytvorenie zmluvy medzi žiadateľom a poskytovateľom dotácie
    • Čerpanie dotácií – import a kontrola dokladov k čerpaniu, na základe ktorých je vyplácaná dotácia na účet žiadateľa
  • DMS
    • Slúži na uloženie elektronických (sken) dokumentov nahratých so IS Grant žiadateľom/ poskytovateľom, zobrazenie obsahu úložiska a verzionovanie dokumentov
  • Správa používateľov, rolí
    • Umožňuje vytváranie a editovanie používateľov, ktorí vstupujú do procesu spracovania žiadostí o dotácie. Táto funkcionalita je prístupná pre administrátora celého systému.
  • Správa činností
    • Konzola, ktorá je prístupná pre administrátora a aplikačného správcu aplikácie. Slúži na definovanie a editovanie výziev, ktoré predkladá poskytovateľ dotácii. Každá činnosť obsahuje balíky formulárov, ktoré sú potrebné v procese žiadosti o dotácie a taktiež základné údaje o danej výzve.
  • Administrátorská konzola
    • Zahŕňa vytváranie a editovanie používateľov (žiadatelia, role na strane poskytovateľa dotácii)
    • Poskytuje nástroje na vytváranie a editovanie šablón pre e-maily (mailové notifikácie zasielané systémom)
    • Umožňuje zmeny a obnovy hesiel používateľských účtov.
ESMO
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.